https://www.tumblr.com/audio_file/uzakhikaye/72664654495/tumblr_mz38v8AqNp1qacyb2?plead=please-dont-download-this-or-our-lawyers-wont-let-us-host-audio

* Son bir haftadır bi hastayım bir iyi, ben de anlamadım ne oluyor ama öksürmekten sıkıldım resmen. Dün gece sabahın dördüne kadar yan odadaki ev arkadaşımla stereo yayın modunda öksürüp durduk, sonra sabah 9’da kalk derse git falan, haller perişan.

* Alt kat komşularımdan nefret etmek üzereyim ya. Haftada iki gün sabaha kadar parti vermeleri yetmezmiş gibi bir de apartmanın içini de dışını da leş gibi bırakmaları çok fena. Ya ben çok Alman oldum ya da onlar aşırı abarttılar işi (bence gerçek ikisinin arasında bir yerde ama neyse).

* Bugünlerde her şey sinirime dokunuyor bir de. PMS de değil, anlayamadım gitti. Böyle bir alınganlık, bir sürekli herkese trip atma isteği falan. Evlerden ırak. Sanırım hastayım diye böyle oldu ama yine de kendimi bile baydım tripcan ruh hallerimle.

* Haftaya Roma’ya gidiyorum, artık o da moralimi düzeltmezse biraz, hiçbir şey düzeltemez herhal.

* Hastalık ve ateş (ateş düşürücü ilaçlar da olabilir) yan etkisi olarak garip garip rüyalar görüyorum her gece. Bilinçaltım fena dağıttı kendini. 

* Odama projektör aldıydım, geçen temizlik yaparken yere düştü, doğru düzgün göstermiyor hiçbir şeyi şu anda. Paketleyip servise göndermem lazım da üşeniyorum. Sıkıldım da bir yandan, ne güzel çılgınlar gibi dizi ve film izliyordum.

* Geçen ay Sex and the City’yi en baştan izleyip bitirdim, resmen dizideki karakterleri özlüyorum şu an. Çok saçma.

* Ailemi çok özledim. Böyle sürkeli bir özleme hali değil gerçi, artık uzakta olmaya çok alıştım, öyle kötü olmuyorum ama böyle arada bir aniden bir şey aklıma geliyor, bir saat falan özlemekten harap oluyorum, sonra yeniden kendime geliyorum. 

* Dönem başından beri lisans öğrencilerine ders veriyorum da, bugün resmen kafalarına bir şey fırlatmak istedim öğrencilerimin. Hem dersi anlamıyoruz çok zorlanıyoruz diye sızlanıyorlar, hem de okumaları falan yapmayıp, ana derse de gitmiyorlar. Hiçbir çaba harcamadan bir şey öğrenmeyi nasıl planlıyorsunuz acaba, bu neyin kafası demek istedim ama işte, profesyonellik falan. Hayat zor.

* Başım çok ağrıyor lan. 

* Sanırım sigarayı bıraktım bu arada, hastalık sağ olsun. Boğazım o kadar ağrıyordu ve o kadar çok öksürüyordum ki, birkaç gün içmedim, bugün daha iyi gibi olmama rağmen sadece bir tane sigara yaktım, o da çok tat vermedi falan. Zamanı geldi herhal. Böyle bir seneye yakın aralıksız içince bir noktadan sonra iğreniyorum ben sigaradan, sonra bir sene kadar bırakıyorum içmeyi, sonra özleyip yine başlıyorum. Garip bir bünye. 

* Arkadaşlardan biri yılbaşı hediyesi olarak bana zeytinyağlı doğal duş jeli almış, her gün onunla yıkanıyorum da, resmen yumuş yumuş oldum, sürekli kendi tenime dokunasım geliyor, öyle bir güzel. 

* Psikopat gibi bir cinayet romanı/dram bir çocuk kitabı okuyorum bu ara. Sıraya koydum, bir yandan garip, bir yandan da o kadar farklılar ki, kesintisiz okusam bile hepsini beynim böyle tatil yapmış gibi oluyor çocuk kitaplarını okurken. Roald Dahl ftw, diyorum.

* Biri benim yerime peypırlarımı yazabilir mi ya? Ay sonuna doğru çok sıkışacağım gibi görünüyor da şimdiden. (Ha herhangi birine başladım mı bunu bile bile? Tabii ki de hayır. Beyin bedava sonuçta.)

* Çılgınlar gibi Arcade Fire dinliyorum bu ara bir de. En son Passion Pit bir bu kadar sarmıştı, sadece son albümleri falan da değil, böyle ilk albümlerinden başlayıp sırayla hepsini dinliyorum falan. Hoş şeyler bunlar.

Leave a comment